baner
<<<Strona główna
Pedagog
linia

pdf  Szkolenie liderów No Promil - No Problem.     pdf  Wyróżnienie w 13 edycji No Promil - No Problem.

.....

Rodzicu i uczniu!

To trudny czas dla nas wszystkich, jeżeli mogę służyć Ci jakąś pomocą to jestem dostępna pod adresem: anita.hebda@op.pl
Postaram się odpowiedzieć na Wasze pytania.
Będę też na stronie Szkoły w zakładce Pedagog zamieszczać materiały, dlatego zachęcam zarówno Was Uczniowie, jak i Rodzice do ich przeczytania.

Pedagog - mgr Anita Hebda


pdf  Dla rodzica - ważne!
pdf  Jaką szkołę wybrać? pdf  Oferta szkół - 2020.
pdf  Dla ucznia - Nie odpowiadaj na hejterski komentarz pod wpływem chwili.
pdf  Prawidłowy przebieg rozwoju mowy dziecka. pdf  Wpływ odżywiania na efektywność uczenia się.
pdf  Informowanie dziecka o zakazach lub ograniczeniach - "Kocham Cię, dlatego masz szlaban".
pdf  Gdy dorastające dziecko nie słucha rodziców. pdf  Muzyka i jej wpływ na rozwój dziecka.
pdf  Jak radzić sobie z lękiem wywołanym koronawirusem?     pdf  Jak rozmawiać z nastolatkiem?     pdf  Cyberprzemoc.
pdf  Ćwiczenia pamięci słuchowej.     pdf  100 pomysłów na zabawy.     pdf  Dla rodziców - zasady postępowania z dzieckiem nadpobudliwym.
pdf  Dla rodziców - dekalog mądrego rodzica.     pdf  Dla rodzica - 5 zasad, o których nie wolno Ci zapomnieć.
pdf  Dla rodziców - 10 porad dotyczących bezpiecznego korzystania z Internetu przez dzieci.
pdf  Dlaczego warto czytać dzieciom.     pdf  A może coś razem ugotujemy.
pdf  Lateralizacja.     pdf  Cytaty wybrane - o edukacji i mądrości.
pdf  Słowniczek pojęć i terminów najczęściej pojawiających się w opiniach i orzeczeniach poradni psychologiczno–pedagogicznej.



Godziny pracy pedagoga szkolnego:

poniedziałek7.45 - 12.45
wtorek7.50 - 8.50
11.30 - 14.30
środa7.45 - 12.45
czwartek9.30 - 14.30
piątek8.00 - 11.00

Zakres działań pedagoga:

  • rozpoznawanie indywidualnych potrzeb uczniów oraz analizowanie przyczyn niepowodzeń szkolnych;
  • określanie form i sposobów udzielania uczniom, w tym uczniom z wybitnymi uzdolnieniami, pomocy psychologiczno-pedagogicznej, odpowiednio do rozpoznanych potrzeb;
  • organizowanie i prowadzenie różnych form pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów, rodziców i nauczycieli;
  • podejmowanie działań wychowawczych i profilaktycznych wynikających z programu wychowawczego szkoły i programu profilaktyki, o których mowa w odrębnych przepisach, w stosunku do uczniów, z udziałem rodziców i nauczycieli;
  • wspieranie działań wychowawczych i opiekuńczych nauczycieli, wynikających z programu wychowawczego szkoły i programu profilaktyki;
  • planowanie i koordynowanie zadań realizowanych przez szkołę na rzecz uczniów, rodziców i nauczycieli w zakresie wyboru przez uczniów kierunku kształcenia i zawodu;
  • działanie na rzecz zorganizowania opieki i pomocy materialnej uczniom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej.
<<<Strona główna
linia
adm.zst@gmail.com